Ùn cunnosci micca tutte e cunniscenze di u bacinu di bagnu quì!

U lavabo hè un sanitariu necessariu per ogni bagnu.Hè indispensabile per a ghjente per lavà è pusà oggetti chjuchi ogni ghjornu.Allora, in fronte di bacini cù stili diffirenti, u prucessu di stallazione serà diversu, è ùn hè micca fattibile di trattà ugualmente.

Precauzioni per a stallazione di lavatoia:
1. attente à a coordinazione trà u lavabo è u rubinettu
Parechje volte, quandu u rubinettu hè attivatu, l'acqua splash out.Questu hè chì u lavabo è u faucet ùn sò micca adattati.Un lavabo più profondu pò esse cumminatu cù un rubinettu più forte, mentre chì un lavabo più prufondu ùn hè micca adattatu per un lavabo più forte, cusì l'acqua splash out.
2. forma di decisione spaziale
U washstand hè apprussimatamente divisu in dui tipi: indipendenti è desktop.L'indipindente hà una bella forma, occupa un spaziu pocu, è hè adattatu per l'usu di u spaziu chjucu.Per quellu cù un spaziu più grande, hè ancu bonu per sceglie u desktop, chì hà funzioni cumplette è hè assai còmuda d'utilizà.

Cumu installà u lavabo:

Metudu di stallazione


1. mètudu installazione di bacinu impiccatura

U bacinu appiccicatu hè generalmente stallatu nantu à u muru, chì risparmia u spaziu.Fighjemu un ochju à u metudu generale di stallazione di bacinu suspendu.

(1) Per mezu di a misura, marcate l'altezza di l'installazione è a linea centrale nantu à u muru finitu.L'altezza di installazione consigliata è di 82 cm.

(2) Move u bacinu à a pusizioni di stallazione longu à a linea centrale, aghjustate cusì chì hè centratu horizontale, è ancorate a pusizione di u foru di stallazione nantu à u muru.

(3) Appena u bacinu hè apertu cù cura, i fori di u percorsu appiccicatu cù una distanza adattata seranu perforati fora di i buchi di l'ancora nantu à u muru, è i bulloni appesi sò stallati nantu à u muru, è ogni bullone deve esse tenutu espostu per circa 45 mm.

(4) Livellu u bacinu, mette nantu à a gasket è stringhje a noce finu à ch'ella hè adattata, è copre u capu decorativu.

(5) Appoghjate u supportu contr'à u muru, correggite a so pusizioni, poi ancorate u pirtusu, installate u supportu nantu à u muru, è cunnette u bacinu cù u supportu cù quattru pezzi di particeddi di gomma.

(6) Sicondu l'istruzzioni di e parti di l'acqua acquistate, installate u faucet è i cumpunenti di drenaje, è cunnette l'ingaghjamentu di l'acqua è i tubi di drenaje.

(7) Sigilla u bacinu contr'à u muru cù cola a prova di muffa.

2. mètudu stallazione di culonna Basin
U metudu generale per installà u bacinu di a culonna hè di installà u downcomer di u bacinu di a colonna prima, è dopu installate u faucet è a manguera.Allora mette a colonna di porcellana di u bacinu di a colonna in a pusizioni currispundenti, mette cù cura u bacinu di a colonna nantu à questu, è nutate chì a pipa d'acqua hè ghjustu inserita in a pipa d'acqua riservata nantu à a terra originale.Allora cunnette u tubu di l'approvvigionamentu di l'acqua à l'entrata di l'acqua.Infine, applicà a cola di vetru longu u bordu di u bacinu di a colonna.


Tempu di Postu: Apr-01-2022
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube