Chì ghjè un muru chì hà colpu?

Credu chì sapete ciò chì un toilette hè è spessu aduprà, ma chì tippu di toilette ci sò?Pò esse difficiule di sapè se ùn avete micca veramente cumprà u toilette.Ci hè quattru categurie di toilette (per stile): Tipu di Tipu di Split, Tipu cunnessu, Type Intelligente Integratu

U batinu cutidianu, i bisogni fisiulichi, lavanderia è u pensu indipendente, u bagnu esiste in u cantu è a pensamentu di u cuncepimentu di u spaziu in una manera chì ùn pò micca esse ignuratu.È u toilette, cum'è unu di i mobuli necessarii in u spaziu di u bagnu, chì sapete?In seguitu, vi purteraghju per studià a toilette muntata di u muru:

01 Chì ghjè un muru hà colpitu a toilette?

Credu chì sapete ciò chì un toilette hè è spessu aduprà, ma chì tippu di toilette ci sò?Pò esse difficiule di sapè se ùn avete micca veramente cumprà u toilette.Ci hè quattru categurie di toilette (per stile): Tipu di Tipu di Split, Tipu cunnessu, Type Intelligente Integratu

02 Analisi di i vantaghji di u muru hè coltu?

Ci hè parechji tippi di toilette, è sfarenti stili ponu esse scelti secondu i bisogni sfarenti.I seguenti seguenti spiega u cuntenutu pertinente di a toilette muntagnola muntata:

Vantaghji di u muru mullutu
a.Simpaticu apparenza, simplice è elegante
Eppuru chì u corpu principale di u Wall Gootulo Toolet è u buttone chì sparghjenu sò esposti in a linea di vista ùn sò micca visibi micca per tutti, cusì serà più bellu di i toilette.
b.Hè convenientu per pulisce senza alcuni cantieri morti
Perchè u corpu principale di u bagnu hè colpu à u muru, quand'e pulicianu intornu à u toilette, ùn ci sarà micca statu fattu mortu sanitariu di piscemu strumenti, è ch'ella pò esse ancu pulitu.
c.Sbuffu bassu di drenaje per evità embarrassment
U tank d'acqua è a pipelina sò oculta in u muru.U grossu di u muru hà un muru hà un certu gradu di funzione di insulazione per l'insulazione per l'onulata chì u toilette tradiziunale.
d.Elimina a limitazione di drenaggiu originale è facilita u spustamentu
U favuritu di i tubi di drenaggiu è di fucalizza in parechji tipi di casa originale hè irragionevule, chì ùn ponu micca scuntrà i requisiti di u locu di toilette di u cuncepimentu.Perchè u Wall Moutet Toilet hà da custruisce un novu pipa in u muru per cunnette cù u tubu di fucina, pò realizà u spustamentu di toilette adatta.
A distanza di u spustamentu di u toilette ùn deve micca esse troppu longu, è hè megliu per spustà in u raghju di u tubu di marti originale di 2-4 m.À u listessu tempu, attenti à u layout di u pipe per impedisce u toilette di bluccà.

03 Cume sbarcate un muru chì hà colpu?

Per a stallazione di u muru hà dichjaratu, a cosa più impurtante è difficiule hè di stallà è oculta u tank d'acqua.Prima di l'installazione, prima capisce induve hè a so pusizione di stallazione principale?
1. Posizione di installazione

a.Installazione di u muru unicu
U cisterciu acqua più impurtante di l'installazione di muru solu hè instituratu u muru micca statendu à u novu mura, è u pipa di u tanco è di a fatica sò stallati da mezu di u muru chì apre.
b.Installazione di u muru unicu
In questu modu, u muru di cuscinetti ùn pò esse apertu o groove durante a stallazione.Dunque, un solu murale hè custruitu accantu à u muru di a cuscinetti per installà a toilette muntata muntata.


Postu tempu: Apr-01-2022
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube